Livrarea produselor
Transport
1. Livrarile se vor efectua in termen de 2-10 zile de la plasarea comenzii (pentru produsele aflate pe stoc) si 15-90 zile lucratoare pentru produsele care nu se afla in stoc si sunt aduse special pentru clientul care a facut comanda. In cazul in care produsul nu poate fi livrat, SC Mohican SRL, se obliga sa informeze Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata vor fi rambursate de catre SC Mohican in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data instiintarii.
2. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la SC Mohican SRL, este efectuata prin intermediul curierului, prin mijloacele de transport proprii in orasele in care acestea sunt disponibile (Maramures) sau pentru colete mari (canapele, coltare, mobilier de living, dormitoare, paturi, mese), prin bursa nationala de transport.
3. Serviciul de livrare este disponibil numai pe teritorului Romaniei!
Montaj si manipulare
1. Serviciul de livrare presupune transportul produselor pana in fata blocului/casei.
2. Manipularea acestora in locuinta (apartament sau casa) revine in sarcina clientului. Livrarea produselor se face sub forma de colete (acestea contin elementele mobilierului, schita de asamblare si accesoriile necesare asamblarii); diblurile sau holsuruburile necesare suspendarii corpurilor pe perete nu sunt inlcuse in kitul de accesorii – achizitia lor separata este in responsabilitatea clientului – modelul de holsurub si diblu necesar fiind influentat de tipul de perete din locuinta clientului (BCA, caramida, lemn, rigips, etc).
Toate servicille de livrare se fac de Luni pana Vineri.
Conditii Retur:
Clientul (persoana fizica) Mohican poate returna produsele achizitionate prin comanda, in urmatoarele situatii:
Clientul este obligat sa notifice Mohican intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/ sau serviciilor
Clientului care a notificat SC Mohican SRL, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Mohican (sau unei persoane autorizate de Mohican Srl) sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Mohican decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Mohican SRL, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei. Prin formularul de retur, Clientul notifica MOHICAN SRL de cerinta de retur, iar Mohican ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de Client in urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile legale.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la inregistrarea cererii de retur.
In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitatat de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client
ATENȚIE:În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Mohican SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.
II.Conditii de returnare - PARTICULARITATI
1.Mobilier
- Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
- Produsele care au fost comandate pe dimensiuni speciale "la comanda-pe dimensiuni cerute de client",nu de serie nu vor putea fi returnate.
- Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.
2.Scaune
Scaunele se pot returna in urmatoarele conditii:
- Scaunul nu trebuie sa prezinte zgarieturi,loviri sau alte defecte fizice,
3.Saltele
- Pentru returnarea saltelelor in 14 zile calendaristice acestea nu trebuie sa fie patate sau sa prezinte urme de uzura.
- Saltelele care au fost facute pe dimensiuni specificate de client "la comanda" nu pot fi returnate.
4. Canapele si Coltare
Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda pe culori personalizate se accepta doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a comandat!